Digitale formulieren

De formulieren in de Toolkit

In het digitale tijdperk verwachten klanten meer van financieel advieskantoren dan enkel scherpe premies, hoogwaardige producten en diensten en service. Zo willen klanten bijvoorbeeld op ieder door hen gewenst moment bediend worden en willen ze meer en meer online regelen.

Deze toenemende klanteisen doen zich voor omdat klanten in mindere mate onderscheid maken tussen verschillende branches, wat betekent dat ze van een advieskantoor vergelijkbare service verwachten als van organisaties die ver vooruit lopen op het gebied van digitalisering – zoals online retailers.

Kantoren willen graag aan de verwachtingen van hun klanten (blijven) voldoen. Ze kunnen dit doen door bijvoorbeeld de infrastructuur te leveren voor selfservice en door het online klantgemak te vergroten. De inzet van de Toolkit is hiervoor een uitstekende oplossing. Moderne online formulieren zoals hieronder in verschillende thema's onderverdeeld, is een belangrijk onderdeel van de Toolkit.

Het is de bedoeling dat in de komende periode iedere week een digitaal formulier wordt toegevoegd aan de Toolkit. Ieder formulier heeft een eigen unieke URL!

Schadeformulieren
Scan & nazorg
Melding & mutatie
Enquêtes & klantprofielen